Załącznik nr 5a 

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy w MWM Elektro Sp. z o.o.

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”, niniejszym informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWM Elektro Sp. z o.o.  z siedzibą w Trzebini, przy ul. Armii Krajowej 24, 32-540 Trzebinia („Administrator”), e-mail: rodo@mwm.com.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
    • w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy – w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • inne dane – na podstawie zgody, która może zostać odwołana w każdym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Brak zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w kolejnych procesach rekrutacyjnych, uniemożliwia Pani/Panu automatyczny udział w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia zgody prosimy o umieszczenie dodatkowej klauzuli w CV/ liście motywacyjnym o następującej treści:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MWM Elektro Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebini, przy ulicy Armii Krajowej 24, moich danych osobowych zawartych w CV/liście motywacyjnym na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez MWM Elektro Sp. z o.o.
  6. Może Pani/Pan w każdym momencie cofnąć zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
  7. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę teleinformatyczną, podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie procesu rekrutacji, podmioty świadczące usługę: niszczenia dokumentów, tłumaczenia, usługi ochroniarskie, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi prawne, audytowe, Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  8. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w konkretnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji, następnie zostaną niezwłocznie usunięte, chyba że ich przechowywanie będzie uzasadnione przez dłuższy okres czasu – wtedy nie dłużej niż przez 4 miesiące od zakończenia rekrutacji. W zakresie w jakim udzielono zgody na przyszłe rekrutacje – dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody bądź zgłoszenia sprzeciwu, przy czym przez okres nie dłuższy niż 9 miesięcy od zakończenia rekrutacji.
  9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Załącznik nr 5b

Klauzula informacyjna dla Pracownika MWM Elektro Sp. z o.o.

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”, niniejszym informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWM Elektro Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebini, przy ul. Armii Krajowej 24, 32-540 Trzebinia („Administrator”), e-mail: rodo@mwm.com.pl.
  2. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z zatrudnieniem m.in:
    • zawarciem i realizacją postanowień umowy o pracę, w tym w związku z koniecznością spełnienia przez Administratora obowiązków związanych z zatrudnieniem pracowników (m.in. obowiązków związanych z zabezpieczeniem społecznym i obowiązków podatkowych);
    • wykonywaniem przez Administratora czynności z zakresu prawa pracy i innych przepisów szczegółowych, w tym związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, przyznawaniem świadczeń socjalnych, realizacją świadczeń związanych z opieką medyczną, benefitów, podnoszeniem kwalifikacji zawodowych, w ramach komunikacji z pracownikami i współpracownikami Pracodawcy;
    • realizacją prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Pracodawcę powiązanego z realizacją powyższych celów dotyczących zatrudnienia, nie wynikających jednak wprost z umowy o pracę takich jak np. dochodzenie roszczeń;
    • innym niż wymienione powyżej, na które została wyrażona przez Panią/Pana zgoda.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
    • obowiązujących przepisów prawa, w tym, Kodeksu Pracy lub innych aktów prawnych np. przepisów prawa podatkowego, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 9 ust. 2 lit. b i lit. h RODO) i/lub,
    • na podstawie zgody wyrażonej w trakcie zatrudnienia, w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych (art. 6 ust. 1 lit a RODO) i/lub,
    • na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Pracodawcy (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę teleinformatyczną,, podmioty współpracujące z Administratorem, w tym jego Klienci oraz podwykonawcy wykonujący usługi na jego rzecz, podmioty świadczące usługę niszczenia dokumentów, tłumaczenia, usługi ochroniarskie, podmioty świadczące usługi: pocztowe, kurierskie, usługi prawne, księgowe, podatkowe, audytowe, bankowe, transportowe, podmioty medyczne świadczące usługi zdrowotne na rzecz Pracowników, firmy szkoleniowe, firmy oferujące pozapłacowe świadczenia pracownicze (np. firma dostarczająca oprogramowanie i urządzenia do rejestracji czasu pracy) i ubezpieczyciele.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zatrudnienia, maksymalnie przez okres wynikający z przepisów prawa w szczególności prawa pracy, prawa ubezpieczeniowego i prawa podatkowego. Dane przetwarzane w związku z dochodzeniem roszczeń, będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń. Dane pozyskane na podstawie zgody są przechowywane do czasu odwołania zgody.
  6. Ma Pani/Pan do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, a także prawo żądania dostępu do Pani/Pana danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia, żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
  7. W razie udzielenia przez Panią/Pana zgody, może Pani/Pan w każdym momencie cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do realizacji przez Administratora wymogów wynikających z przepisów prawa.

Załącznik nr 5c

 Klauzula informacyjna dla Zleceniobiorców i Wykonawców usług dla MWM Elektro Sp. z o.o.

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWM Elektro Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebini, przy ul. Armii Krajowej 24, 32-540 Trzebinia („Administrator”), e-mail: rodo@mwm.com.pl
  2. Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy będą przetwarzane w następujących celach:
  • związanych z realizacją podpisanej z Panią/Panem umowy,
  • związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
  • udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
  • udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
  1. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:
  • niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.
  2. Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
  • podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz
  • organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
  1. Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.
  2. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany  w oparciu o następujące kryteria:
  • czasu obowiązywania umowy,
  • przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określny czas,
  • okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów
  1. Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
  • żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • przenoszenia swoich danych osobowych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny bądź adres e-mailowy.
  2. Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji

Załącznik nr 5d

Klauzula informacyjna dla osoby odbywającej staż/ praktykę w MWM Elektro Sp. z o.o.

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”, niniejszym informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWM Elektro Sp. z o.o. z siedzibą  w Trzebini, przy ul. Armii Krajowej 24, 32-540 Trzebinia, („Administrator”), adres e-mail: rodo@mwm.com.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z:
    • wykonaniem umowy łączącej Panią/Pana i Administratora (art. 6 ust 1 lit. b RODO),
    • realizacją obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze, wynikających z przepisów prawa np. obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    • realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust 1 lit. f).
  3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę teleinformatyczną, podmioty współpracujące z Administratorem, w tym jego Klienci oraz Kontrahenci wykonujący usługi na jego rzecz, podmioty świadczące usługi niszczenia dokumentów, tłumaczenia, usługi ochroniarskie, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi prawne, księgowe, podatkowe, audytowe, bankowe, transportowe, podmioty medyczne świadczące usługi zdrowotne na rzecz Pracowników, firmy szkoleniowe, firmy oferujące pozapłacowe świadczenia pracownicze (np. firma dostarczająca oprogramowanie i urządzenia do rejestracji czasu pracy) i ubezpieczyciele.
  4. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odbywania stażu/ praktyki, a po jej zakończeniu będą przechowywane przez okres konieczny do dochodzenia praw i roszczeń.
  5. Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do Pani/Pana danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia, żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
  6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy z Administratorem.

Załącznik nr 5e

Klauzula informacyjna dla naszych Kontrahentów i ich pracowników / współpracowników / podwykonawców

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych) – zwane dalej RODO dbając o bezpieczeństwo Pani/Pana danych osobowych, niniejszym informujemy o celach i zasadach przetwarzania danych osobowych 

  1. Administrator danych osobowych

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWM Elektro Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebini, przy ul. Armii Krajowej 24. Możesz się z nami kontaktować listownie na adres siedziby, poprzez email: rodo@mwm.com.pl.

  1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania

 Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:

  • zawarcia i prawidłowej realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w tym weryfikacji wiarygodności płatniczej i rozliczenia umowy – na podstawie danych przez Ciebie dostarczonych lub danych z innych źródeł (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, Biura Informacji Gospodarczej -> w każdym przypadku podstawą uzyskania informacji są przepisy regulujące funkcjonowanie poszczególnych baz informacji
  • niezbędności do wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. C RODO) polegających w szczególności na:
  1. realizacji obowiązków podatkowych (wystawianie i rozliczanie faktur oraz innych dokumentów księgowych);
  2. sprawdzeniu danych kontrahenta zawartych na tzw. „białej liście podatników VAT” prowadzonej zgodnie z art. 96b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, w zakresie tam wskazanym), tj. weryfikacji czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT, sprawdzenia powodów z jakich kontrahentowi odmówiono rejestracji, wykreślono go z rejestru lub przywrócono zarejestrowanie jako podatnika VAT i poznanie podstawy prawnej tych decyzji, a także potwierdzenia numeru rachunku bankowego kontrahenta;
  3. wykonaniu obowiązków związanych z realizacją praw wskazanych w RODO (w tym w zakresie niezbędnym do identyfikacji i weryfikacji tożsamości osoby żądającej oraz udzielenia odpowiedzi);
  • realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w postaci:
  1. marketingu bezpośredniego naszych produktów lub usług realizowanego w czasie wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że w przypadku realizowania e-mail marketingu zostanie odebrana dodatkowa zgoda na źródło przekazu marketingowego;
  2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, które mogą powstać w związku z zawieranymi umowami (wykonaniem i rozliczeniem umowy, rozpatrywaniem reklamacji) czy związanych z wykonywaniem obowiązków wynikających z przepisów RODO (aby móc wykazać zgodność z przepisami);
  3. udzielania odpowiedzi na zadane drogą mailową pytania i oferty – zgłoszone na adres e-mail pracownika (prowadzenia korespondencji mailowej);
  4. umożliwienia kontaktu pomiędzy pracownikami stron umowy niebędącymi stroną zawieranych umów zarówno na etapie ofertowym jak i w ramach wykonywania zawartych umów;
  5. weryfikacja tożsamości pracowników kontrahentów współpracujących ze Spółką np. kierowców odbierających nasze produkty lub odbierających produkty zamówione u naszego kontrahenta;
  6. Organizacji szkoleń i wydarzeń dla pracowników lub współpracowników klientów/kontrahentów lub potencjalnych klientów/kontrahentów.
  • otrzymywania naszych informacji handlowych (marketingowych) – na podstawie udzielonej w tym celu zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów np. byśmy mogli z Panią/Panem zawrzeć umowę, dopuścić do realizacji zadań określonych umową (ich niepodanie uniemożliwi naszą współpracę),  czy odpowiedzieć na zadane pytanie. Wyrażenie zgody jest zawsze w pełni dobrowolne – w szczególności gdy zbieramy zgodę na przesyłanie informacji handlowych pod formularzem kontaktowym, jej udzielenie nie jest warunkiem przesłania i otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe. Brak ich podania może rodzić konsekwencje wynikające z przepisów, np. podatkowe.

Możemy także przetwarzać dane w innych celach – z zastrzeżeniem spełnienia w tym zakresie wszystkich wymogów przewidzianych przez przepisy prawa (w szczególności gdy mamy niezbędną podstawę prawną i spełnimy wobec Pani/Pana obowiązki informacyjne).

  1. Źródło danych oraz rodzaj przetwarzanych danych osobowych:
  • Pani/Pana dane otrzymaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana lub od pracodawcy/podmiotu, który Pan/Pani reprezentuje. W przypadku jeśli Pan/Pani jest podwykonawcą naszego kontrahenta, Pani/Pana dane uzyskaliśmy od naszego kontrahenta, bezpośrednio od Pani/Pana lub z powszechnie dostępnych źródeł (rejestrów, ewidencji).
  • Możemy przetwarzać Pani/Pana następujące dane osobowe: identyfikacyjne, kontaktowe oraz dotyczące wykonywania przez Panią/Pana umowy, tj. w szczególności imię i nazwisko, nazwę zatrudniającego podmiotu, nr tel. kontaktowego, konto e-mail, stanowisko/posiadane uprawnienia, naszą ew. korespondencję. Jeśli jest Pani/Pan stroną umowy zawartej z nami będziemy przetwarzać również Pani/Pana dane rejestrowe, czy te dotyczące naszych rozliczeń.
  1. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie:

    1. nasi odpowiednio upoważnieni pracownicy lub współpracownicy, którzy są zobowiązani do ich zachowania w tajemnicy oraz niewykorzystywania w celach innych niż te, dla których uzyskaliśmy Pani/Pana dane;
    2. podmioty, z którymi współpracujemy w naszej bieżącej działalności, takie jak dostawcy usług teleinformatycznych / IT, dostawcy usług prawnych, finansowych, księgowych i doradczych, w tym spółki z naszej grupy kapitałowej, banki, operatorzy pocztowi / kurierzy, nasi podwykonawcy. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom uprawnionym z mocy przepisów prawa (np. organom władzy publicznej oraz ochrony prawnej: urzędom, sądom, Prokuraturze lub Policji). W takim wypadku informacje są udzielane wyłącznie jeśli istnieje ku temu właściwa podstawa prawna.
  1. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:

– w odniesieniu do danych przetwarzanych w związku z wykonywaniem umowy – przez cały okres wykonywania umowy oraz do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy;

– w odniesieniu do danych przetwarzanych w związku z wykonywaniem obowiązków publicznoprawnych – do czasu upływu okresu przedawnienia należności publicznoprawnych;

– w odniesieniu do pozostałych danych – przez okres niezbędny do wykonania uprawnień lub obowiązków lub dla ochrony interesów Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat.

  1. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Ma Pani/Pan prawo:

– dostępu do Twoich danych; sprostowania Twoich danych; odwołania udzielonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem;
– żądania usunięcia danych;
– żądania ograniczenie przetwarzania; przeniesienia danych;
– wniesienia sprzeciwu;
– wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy opis procedury wnoszenia skargi dostępny jest pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155.

We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych (w tym w celu zgłoszenia sprzeciwu czy wycofania zgody oraz w związku z zaobserwowanym naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych lub realizacją Twoich innych praw) możesz skontaktować się drogą mailową: rodo@mwm.com.pl lub pod adresem: MWM Elektro Spółka z o.o., 32-540 Trzebinia, ul. Armii Krajowej 24.

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Wskutek przetwarzania Twoich danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka).

  1. Przekazywanie danych poza EOG

Jeżeli Pani/Pana dane osobowe miałyby być przekazane poza EOG, Spółka wprowadzi odpowiednie zabezpieczenia w celu zapewnienia by takie przekazywanie danych było przeprowadzane zgodnie  z obowiązującymi zasadami ochrony danych.

 

Załącznik nr 5f

Obowiązek informacyjny względem pracownika / współpracownika Klienta/ Kontrahenta

MWM Elektro Sp. z o.o.: 

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”, w zakresie w jakim wynika to z obowiązujących przepisów, niniejszym informujemy Panią / Pana jako pracownika / współpracownika naszego kontrahenta:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MWM Elektro Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebini, przy ul. Armii Krajowej 24, 32-540 Trzebinia („Administrator”), e-mail: rodo@mwm.com.pl.
  1. Dane osobowe przetwarzamy w celu prawidłowej realizacji umowy zawartej między nami  a Pani/Pana pracodawcą/podmiotem, który Pan / Pani reprezentuje, lub podmiotem, w stosunku do którego działa jako partner, współpracownik, doradca lub podwykonawca, w tym udokumentowania jej zawarcia i identyfikacji osób uprawnionych do realizacji zadań określonych Umową, w tym mających dostęp do informacji poufnych MWM Elektro. Jest to niezbędne do zrealizowania prawnie usprawiedliwionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest realizacja umowy z naszym kontrahentem oraz zapewnienie bezpieczeństwa informacji poufnych MWM. Jeśli jako osoba fizyczna jest Pani /Pan stroną umowy z nami, dane osobowe przetwarzane będą przez nas w celu realizacji tej umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO). Dodatkowo, w przypadku przetwarzania Pani / Pana Danych osobowych w celu: – obrony przed potencjalnymi roszczeniami, a także w celu ew. kierowania roszczeń, a także w celach statystycznych, kontrolnych i audytowych, podstawą przetwarzania danych osobowych będzie nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); – wypełniania obowiązków prawnych administratora (np. podatkowych, księgowych), podstawą przetwarzania danych osobowych będzie realizacja obowiązków prawnych nałożonych na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)).
  1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie nasi odpowiednio upoważnieni pracownicy lub współpracownicy, którzy są zobowiązani do ich zachowania w tajemnicy oraz niewykorzystywania w celach innych niż te, dla których uzyskaliśmy Pani /Pana dane, podmioty,  z którymi współpracujemy w naszej bieżącej działalności, takie jak dostawcy usług teleinformatycznych / IT, dostawcy usług prawnych i doradczych, banki, operatorzy pocztowi / kurierzy, nasi podwykonawcy. Pani/Pana  dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom uprawnionym z mocy przepisów prawa (np. organom władzy publicznej oraz ochrony prawnej: urzędom, sądom, Prokuraturze lub Policji). W takim wypadku informacje są udzielane wyłącznie jeśli istnieje ku temu właściwa podstawa prawna.
  1. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonania umowy  z Klientem/Kontrahentem, a po jej zakończeniu będą przechowywane przez okres wynikający ze szczególnych przepisów prawa (m.in. kodeksu cywilnego, prawa podatkowego).
  1. Ma Pani / Pan prawo żądania dostępu do Pani / Pana danych osobowych, żądania ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych.
  2. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Źródło pochodzenia danych – dane zostały udostępnione przez Klienta/ Kontrahenta Administratora w trakcie współpracy lub przy nawiązywaniu współpracy, bezpośrednio od Pani/Pana lub od Twojego pracodawcy/podmiotu, który reprezentujesz.
  1. Kategorie odnośnych danych imię, nazwisko, data i miejsce zamieszkania, telefon służbowy, PESEL, nr i seria dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres służbowy, informacje  o uprawnieniach i ukończonych kursach, wykształcenie, informacja o przeciwwskazaniach zdrowotnych do wykonywania określonych prac, wizerunek, dane niezbędne do przeprowadzenia szkoleń oraz wystawiania zaświadczeń.